søndag 8. februar 2009

Film premiere og filmkveld

På fredag var jeg på film premieren av den nye Guy Richie filmen. Jeg må si at selvom det er en bra film, så hadde jeg forventet meg mer, etter det inntrykket jeg satt igjen med etter hans forrige filmer. Men det er vel som det var med Gudfaren triologoen. Den ble bedre for hver film, men på den tredje filmen var forventningene så høye at den ikke kunne innfri. Men det for så være. Men for å understreke noe, jeg ble ikke skuffet, bare forventet meg mer. Men alt i alt, en typisk Guy Richie film. Helt utrolige skuespiller prestasjoner og en nyskapende teknik som gjør han til en av verdens største kult regissører.

På Lørdag var jeg hos Gaute med Andreas. Vi så på film hele kvelden og hadde veldig morro. Trur det ikke er mer å si om det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar