fredag 6. februar 2009

Matte prøve og film premiere!

Hupp hei! I dag har jeg hatt en matte prøve, det må sies at jeg da faktisk satt oppe til langt på natt da jeg forbredet meg. Men noen regler bare fløy forbi. Det må sies først som sist, matte er ikke mitt stjerne fag! Men jeg gjør det ikke så alt for dårlig der heller! Men det som da har skjedd var at jeg også har valgt et tema til engelsken der temaet måtte kobles til globalisering. Jeg som musikk elskende dyret jeg er har da knyttet det til musikk. Det blir da veldig interessant siden jeg sliter litt med materiale på den fronten. Men jeg skal nok komme meg igjennom!





Men det aller viktigste: I DAG, ENDELIG, KOMMER DEN NYE GUY RICHIE FILMEN! JAAA!!!!!!!! Grunnen til at jeg er såpass happy er rett og slet fordi jeg fant ut i august 08 at den ville komme til desember. det jeg ikke visste var at det bare gjaldt Oslo, Stavanger og Bergen... Men heldigvis, det kom så resten av befolkningen fikk se den og! Jeg er en stor Guy Richie fan, ikke fordi han er eks mannen til madonna, men mest fordi han skiller seg ut med sin særegne stil hvor mange separate historier klimakser i et på slutten av filmen. Dette er da resigøren av filmer som: "Snatch," og "Lock, stock and two smoking barells." Må sies at jeg gleder meg soom en liten unge på juleaften! Det eneste sære er at ja, jeg drar på den alene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar