tirsdag 3. februar 2009

Jeg har fått timer i Oslo og de første notene til HOKK har kommet!:D

Litt lang tittel, men den sier det meste. I dag fikk svar fra Aline om spille timer på trombone, og det gikk bra! Eneste problemet er at første timen jeg kan få, er en lørdag rundt halv fire. Og jeg må dra helt inn til Oslo. Men i det lange løp håper jeg det er vært det. Må sies at jeg da tror det vil bli veldig gøy faktisk å sitte på toget! Jeg er en av få som liker det!

Men ergo HOKK. I dag fikk jeg mail fra Bjørn Erik, som de fleste HOKK folk kjenner ganske godt fra før, og jeg fikk adressa til de nye notene. Jeg ble litt skuffet når jeg så det bare var to stykker! Men leste mailen litt grundigere senere og så at vi da får noen flere senere. Det vi fikk til nå var "Politi skolen" og "Cry of the celts" Som er arrangert av Peter Graham. Men må huske at Graham hovedsaklig er en Brass komponist, så blir interessant å se hva han har laget for janitsjar!

Og i går var jeg på brassband-spiller-for-hverandre-rett-før-NM greie, som da var veldig moro, men litt pinlig siden vi var det eneste janitsjar korpset der. Og du kunne se på folk at de var i smerte over all treblåsen. Men alt i alt en veldig bra konsert! Til å være brass.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar